اطلاعیه رفع مشکل پشتیبانی

اطلاعیه رفع مشکل پشتیبانی

  • dateTime.sunday, 13dateTime.th dateTime.july, 2025
  • 15:52dateTime.pm

با سلام و عرض ادب

ضمن پوزش جدی از شما مشتریان عزیز ، در دو هفته گذشته و با تغییر شرایط اینترنت کشور مدام در حال بهبود زیرساخت سرویس ها و پنل کاربری تیک وب و حفظ پایداری تک تک سرویس های ارائه شده بودیم

*اما دلیل عدم پاسخگویی به موقع به تیکت های شما چی بود ؟

سیستم پاسخگویی تیکتینگ ما برای راحتی کار پشتیبان ها به یک نرم افزار واسط خارجی با api رمزنگاری شده متصل شده بود که بعد از اتفاقات و محدودیت های کشور دیگر برای پشتیبان های تیک وب در دسترس نبود از این رو قادر به پاسخگویی به تیکت های شما مشتری عزیز نبودیم.

اما هم اکنون پشتیبانی نیز به روال عادی بازگشته است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

از ارسال اشتباه تیکت به دپارتمان های مختلف و تیکت تکراری خودداری کنید.

از این ساعت تقریبا تمام موارد عمومی حل شده است اگر مورد شما یک مورد خاص است که هنوز حل نشده در همین تیکت مجدد اعلام کنید تا بطور دستی بررسی شود

 

باتشکر از همراهی شما

مدیریت تیک وب

برگشت